PSP H PS2?

Όλα για τις κονσόλες και τα παιχνίδια εκτός των Pokemon θα τα βρείτε εδώ.
Άβαταρ μέλους
Andreecko
Master Administrator
Master Administrator
Δημοσιεύσεις: 1691
Εγγραφή: Τετ 17 Αύγ, 2011 2:26 pm
Τοποθεσία: Andreecko Entertainment
Επικοινωνία:

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από Andreecko »

αν το αγόρασε σπασμένο, κυνηγάει το κατάστημα που το αγόρασε και το επιστρέφει μέχρι να του φέρουν καινούριο, σφραγισμένο και λειτουργικό, διαφορετικά : ΙΝΚΑ, δυσφήμηση, καταγγελία, απόρριψη από το κοινό, και λουκέτο στο κατάστημα. Δεν είναι τίποτα, τα λουκετάκια πάνε σύνεφο τον τελευταίο καιρό.
Μια βλακεία να μου κάνει κάποιο κατάστημα την έχει βάψει πολύ άσχημα μαζί μου. :twisted:

Μάθε λεπτομέρειες γιατί πολλούς θα ενδιαφέρει αυτό που είπες. Ποιό κατάστημα πουλάει χαλασμένα 3Ds η κακομεταχειρισμένα στη μεταφορά. Ανεύθυνα καταστήματα να μας λείπουν.

Είμαι σίγουρος πως θα σαρέσει το 3Ds, απλά δεν το έχεις δοκιμάσει με καλούς τίτλους.
Εικόνα
Εικόνα
Ακολουθήστε μας στο YouTube.
Για προβλήματα η απορίες διαβάστε εδώ.
Άβαταρ μέλους
begore
advanced trainer
advanced trainer
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Παρ 29 Ιουν, 2012 10:19 pm
Τοποθεσία: Καλλθεα Αθηνας
Επικοινωνία:

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από begore »

τον ρωτησα και το πηρε απο ενα αγνωστο που τωρα εχει κλεισει(για εμφανεις λογους)τεσπα το 3ds παιρνει κασετες ds?αν ναι να το αγορασω!
Εικόνα
motb777
experienced trainer
experienced trainer
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: Τετ 18 Απρ, 2012 1:21 pm
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από motb777 »

begore έγραψε:τον ρωτησα και το πηρε απο ενα αγνωστο που τωρα εχει κλεισει(για εμφανεις λογους)τεσπα το 3ds παιρνει κασετες ds?αν ναι να το αγορασω!
παιρνει
NEW: FC για Omega Ruby/Alpha Sapphire: 1736-3899-6190
Άβαταρ μέλους
begore
advanced trainer
advanced trainer
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Παρ 29 Ιουν, 2012 10:19 pm
Τοποθεσία: Καλλθεα Αθηνας
Επικοινωνία:

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από begore »

ok το αγοραζω μαλλον στο τελος του καλοκαιριου που θα παω αθηνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Kingnothing412
veteran
veteran
Δημοσιεύσεις: 1191
Εγγραφή: Τρί 23 Αύγ, 2011 3:04 pm
Τοποθεσία: Θρακη
Επικοινωνία:

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από Kingnothing412 »

.....
Spoiler:
Κρατα το PC σου... αν δεν ειναι καλο αναβαθμησε το... Πραγματικα δεν πιστευω να αξιζει να δωσεις λευτα για κονσολα. ειδικα το ps2. Μπορεις να κατεβασεις emulators στο pc και να εχεις τα παντα απο ολες τις κονσολες... και ολα τζαμπα :P αν θες gamepad παρε κανα με 30 ευρω αν ειναι και πεζε στο pc. Πραγματικα μονο το PSP αξιζει λιγο. αν θες portable gaming. ισως. παλι δεν θα το συνιστουσα ομως. απ την αλη δεν μπορεις να εχεις 3d στο pc σου οποτε και εγω μαλον αυτο θα επερνα. μονο για αυτον τον λογο.
My trade thread
Gen 4 FC:
3138 7152 8847

Gen 5 FC:
4942 7115 2307
Άβαταρ μέλους
begore
advanced trainer
advanced trainer
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Παρ 29 Ιουν, 2012 10:19 pm
Τοποθεσία: Καλλθεα Αθηνας
Επικοινωνία:

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από begore »

Kingnothing412 έγραψε:.....
Spoiler:
Κρατα το PC σου... αν δεν ειναι καλο αναβαθμησε το... Πραγματικα δεν πιστευω να αξιζει να δωσεις λευτα για κονσολα. ειδικα το ps2. Μπορεις να κατεβασεις emulators στο pc και να εχεις τα παντα απο ολες τις κονσολες... και ολα τζαμπα :P αν θες gamepad παρε κανα με 30 ευρω αν ειναι και πεζε στο pc. Πραγματικα μονο το PSP αξιζει λιγο. αν θες portable gaming. ισως. παλι δεν θα το συνιστουσα ομως. απ την αλη δεν μπορεις να εχεις 3d στο pc σου οποτε και εγω μαλον αυτο θα επερνα. μονο για αυτον τον λογο.
LOL εχω κατεβασει vba,desmume και project 64 στο pc μου αλλα δεν βρησκω emulator για psp
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Kingnothing412
veteran
veteran
Δημοσιεύσεις: 1191
Εγγραφή: Τρί 23 Αύγ, 2011 3:04 pm
Τοποθεσία: Θρακη
Επικοινωνία:

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από Kingnothing412 »

begore έγραψε:
Kingnothing412 έγραψε:.....
Spoiler:
Κρατα το PC σου... αν δεν ειναι καλο αναβαθμησε το... Πραγματικα δεν πιστευω να αξιζει να δωσεις λευτα για κονσολα. ειδικα το ps2. Μπορεις να κατεβασεις emulators στο pc και να εχεις τα παντα απο ολες τις κονσολες... και ολα τζαμπα :P αν θες gamepad παρε κανα με 30 ευρω αν ειναι και πεζε στο pc. Πραγματικα μονο το PSP αξιζει λιγο. αν θες portable gaming. ισως. παλι δεν θα το συνιστουσα ομως. απ την αλη δεν μπορεις να εχεις 3d στο pc σου οποτε και εγω μαλον αυτο θα επερνα. μονο για αυτον τον λογο.
LOL εχω κατεβασει vba,desmume και project 64 στο pc μου αλλα δεν βρησκω emulator για psp
;)
My trade thread
Gen 4 FC:
3138 7152 8847

Gen 5 FC:
4942 7115 2307
Άβαταρ μέλους
Andreecko
Master Administrator
Master Administrator
Δημοσιεύσεις: 1691
Εγγραφή: Τετ 17 Αύγ, 2011 2:26 pm
Τοποθεσία: Andreecko Entertainment
Επικοινωνία:

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από Andreecko »

δε νομίζω να έχει άσχημο PC, αφού φτιάχνει πολύ καλά sprites.

Εξ΄άλλου δεν έχω δει πολλά παιχνίδια που να με τραβάνε, τα τελευταία χρόνια σε PC. Ποιο πολύ με κονσόλες παίζω.
Εικόνα
Εικόνα
Ακολουθήστε μας στο YouTube.
Για προβλήματα η απορίες διαβάστε εδώ.
Άβαταρ μέλους
Kingnothing412
veteran
veteran
Δημοσιεύσεις: 1191
Εγγραφή: Τρί 23 Αύγ, 2011 3:04 pm
Τοποθεσία: Θρακη
Επικοινωνία:

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από Kingnothing412 »

Pokemon640 έγραψε:δε νομίζω να έχει άσχημο PC, αφού φτιάχνει πολύ καλά sprites.

Εξ΄άλλου δεν έχω δει πολλά παιχνίδια που να με τραβάνε, τα τελευταία χρόνια σε PC. Ποιο πολύ με κονσόλες παίζω.
ναι αλλα με το pc εχεις τα παντα :P
My trade thread
Gen 4 FC:
3138 7152 8847

Gen 5 FC:
4942 7115 2307
Άβαταρ μέλους
Loukas
advanced trainer
advanced trainer
Δημοσιεύσεις: 383
Εγγραφή: Παρ 19 Αύγ, 2011 6:39 pm

Re: PSP H PS2?

Δημοσίευση από Loukas »

Kingnothing412 έγραψε:
Pokemon640 έγραψε:δε νομίζω να έχει άσχημο PC, αφού φτιάχνει πολύ καλά sprites.

Εξ΄άλλου δεν έχω δει πολλά παιχνίδια που να με τραβάνε, τα τελευταία χρόνια σε PC. Ποιο πολύ με κονσόλες παίζω.
ναι αλλα με το pc εχεις τα παντα :P
Δεν υπαρχει τιποτα σαν την πραγματικη κονσολα. Με το δικο της μοχλο στην ταχυτητα που πρεπει να πεζετε το παιχνιδι. Δεν λεω καλοι οι emulators αλλα η κονσολα ειναι το κατι αλλο.
When a man whips out a pink DS and pokemon, you know he's not afraid of anything
Απάντηση

Επιστροφή στο “Kονσόλες-Gaming”