Η αναζήτηση βρήκε 3 εγγραφές
Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση
- Δευ 02 Μαρ, 2015 10:46 am
- Δ. Συζήτηση: Γενική Συζήτηση
- Θέμα: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
- Απαντήσεις: 9
- Προβολές: 4737
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δεν μου αρέσει καθόλου το 2ds :/ αλλα ναι είναι μια καλή οικονομική λύση !
- Τρί 24 Φεβ, 2015 2:45 pm
- Δ. Συζήτηση: Γενική Συζήτηση
- Θέμα: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
- Απαντήσεις: 9
- Προβολές: 4737
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Θα πάω για το 3ds τελικά αλλα οχι το xl το μικρό ! Ty !!!! Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω μπορώ να περάσω μέσα και καμία ταινία η μπα ???!!
- Παρ 20 Φεβ, 2015 5:14 pm
- Δ. Συζήτηση: Γενική Συζήτηση
- Θέμα: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
- Απαντήσεις: 9
- Προβολές: 4737
Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Σκευτομαι να παρω πάλι ένα νιτεντο για τα Πόκεμον ! Είχα σταματήσει στην Σίλβερ έχουν περάσει χρόνια !! Απο που θα μου προτιναται να ξεκινισω dsi xl και B/W 1 και 2 η 3ds με Χ/Υ