Η αναζήτηση βρήκε 3 εγγραφές

από duFFy
Δευ 02 Μαρ, 2015 10:46 am
Δ. Συζήτηση: Γενική Συζήτηση
Θέμα: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Απαντήσεις: 9
Προβολές: 4737

Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!

Δεν μου αρέσει καθόλου το 2ds :/ αλλα ναι είναι μια καλή οικονομική λύση !
από duFFy
Τρί 24 Φεβ, 2015 2:45 pm
Δ. Συζήτηση: Γενική Συζήτηση
Θέμα: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Απαντήσεις: 9
Προβολές: 4737

Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!

Θα πάω για το 3ds τελικά αλλα οχι το xl το μικρό ! Ty !!!! Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω μπορώ να περάσω μέσα και καμία ταινία η μπα ???!!
από duFFy
Παρ 20 Φεβ, 2015 5:14 pm
Δ. Συζήτηση: Γενική Συζήτηση
Θέμα: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Απαντήσεις: 9
Προβολές: 4737

Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!

Σκευτομαι να παρω πάλι ένα νιτεντο για τα Πόκεμον ! Είχα σταματήσει στην Σίλβερ έχουν περάσει χρόνια !! Απο που θα μου προτιναται να ξεκινισω dsi xl και B/W 1 και 2 η 3ds με Χ/Υ

Επιστροφή στην ειδική αναζήτηση