Παρακάτω παρουσιάζουμε ένα animation το οποίο προβλήθηκε στο συνέδριο GDC 2017, σε μία ομιλία που ονομάζεται ‘Pokemon GO’ & Designing Interactive Games for the Real World ( ‘Pokemon GO’ και Σχεδιασμός Διαδραστικών Παιχνιδιών για τον Πραγματικό Κόσμο) την οποία έκανε ο Dennis Hwang της Niantic, Inc.
Όπως εξήγησε ο Hwang, τα οπτικά εφέ του ηλιοβασιλέματος απορρίφθηκαν από την αρχική κυκλοφορία του παιχνιδιού, λόγω του περιορισμένου χρόνου και μεγέθους της ομάδας. Στο μυαλό τους, ήταν λογικό να υπάρχει μόνο ο κύκλος της μέρας και της νύχτας ιδίως αν ληφθεί υπόψη το μικρό μέγεθος της ομάδας.
Τώρα, ανυπομονούν να επεκτείνουν περαιτέρω τα οπτικά εφέ του Pokémon GO αφού το μέγεθος της ομάδας τους έχει αυξηθεί και είναι πιο έμπειροι, πλέον, με την κινητή πλατφόρμα.
Η όλη συζήτηση είναι πολύ ενδιαφέρουσα, καθώς διαθέτει πολλά στιγμιότυπα από τις πρώτες ημέρες της ανάπτυξης του Pokémon GO, καθιστώντας το ένα ενδιαφέρον θέαμα για κάθε πραγματικό fan του παιχνιδιού.
Πηγή: Pokemon GO Hub
Be the first to comment