Για ποιά Πόκεμον πρέπει να φτιαχτεί Mega Evolution?
Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Μαρ, 2015 9:31 pm
από Stam10
Γειά σας!
Καινούργιο βίντεο για σήμερα, θέμα οι 10 καλύτερες ιδέες Pokemon για Mega Evolution! Πειτε μου την γνώμη σας για το βίντεο!
Υ.Γ. Μπορεί κάποιος να μου πει πώς να φαίνεται απευθείας το βίντεο χωρίς να χρειαστεί να πατήσετε στο link;
Eυχαριστώ! https://m.youtube.com/wa[BBvideo 560,340][/BBvideo]tch?v=tkFEtqdGGxU
Re: Για ποιά Πόκεμον πρέπει να φτιαχτεί Mega Evolution?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ, 2015 1:43 am
από Scarlet
Μου αρεσε ιδιαιτερα το Mega Tropius και το Mega noctowl.Παρατηρησα ενα λαθος στο video σου, απο το νουμερο 10 μεχρι το νουμερο 5 ολα τα pokemon που βγαζεις εχουν διπλα το νουμερο 10.
τωρα για το προβλημα σου:
Αν θυμαμε καλα, εκει που πας να γραψεις το post πατα το κουμπι "ολοκληρος επεξεργαστης" θα σου εμφανιστει μια ολοκληρη σελιδα απο bbcodes, αυτο μαλλον το ηξερες.Απο δω και περα πατας "Insert web video" που εχει εικονιδιο μια ταινια film (διπλα απο το κεφαλι του βατραχου στο imageshack).Το πατας και θα σου εμφανισει ενα παραθυρακι, ασε τα ολα οπως εχει εκτος του "Enter a link for BBvideo", εκει θα βαλεις το link του video σου, πατας "Insert Into message" μετα γραφεις οτι θες, οπου θες, αμα θες και υποβολη, ετοιμος
Re: Για ποιά Πόκεμον πρέπει να φτιαχτεί Mega Evolution?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Μαρ, 2015 7:26 pm
από Stam10
Τωρα παρατήρησα το πρόβλημα :/ ευχαριστώ!
Re: Για ποιά Πόκεμον πρέπει να φτιαχτεί Mega Evolution?
Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ, 2015 3:12 pm
από Stam10
Ανέβηκε και part 2! Crazy4Deaths θα το έχω υπ' όψην μου για το part 3
[BBvideo 560,340][/BBvideo]
Re: Για ποιά Πόκεμον πρέπει να φτιαχτεί Mega Evolution?
Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Μαρ, 2015 11:16 pm
από Scarlet
Nidoqueen, Dusknoir ηταν ωραια, την μουσικη θα σου λεγα να φτιαξεις λιγο, βαλε καμια pokemιστικη να συμπληρωθει η εικονα, ειδικα το I found a way στο τελος ειμουν σε φαση "Τι θυμηθηκε τωρα!" παντα φιλικα
Re: Για ποιά Πόκεμον πρέπει να φτιαχτεί Mega Evolution?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ, 2015 3:22 am
από Scarlet
ευχαριστημενος?
Re: Για ποιά Πόκεμον πρέπει να φτιαχτεί Mega Evolution?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ, 2015 1:55 pm
από Stam10
Xαχαχαχ Scarlet έχει ένα πρόβλημα ο υπολογιστής και δεν μπορώ να κατεβάσω άλλη μουσική. Οπότε βάζω ότι έχω Σήμερα θα φτιάξω και part 3 αφού είδα πως έχει μια απήχηση.
Re: Για ποιά Πόκεμον πρέπει να φτιαχτεί Mega Evolution?
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 21 Μαρ, 2015 8:48 pm
από Stam10
Μάγκες δεν έβαλα το Azumarill επειδή δεν βρήκα κάτι το αξιόλογο. Crazy4Deaths δεν μπορώ να κάνω download οπότε δεν γίνεται