Σελίδα 1 από 1
Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Φεβ, 2015 5:14 pm
από duFFy
Σκευτομαι να παρω πάλι ένα νιτεντο για τα Πόκεμον ! Είχα σταματήσει στην Σίλβερ έχουν περάσει χρόνια !! Απο που θα μου προτιναται να ξεκινισω dsi xl και B/W 1 και 2 η 3ds με Χ/Υ
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Φεβ, 2015 1:55 am
από Loukas
Εξαρταται απο το budget σου παντα. DS βρισκεις σε αρκετα χαμηλες τιμες. Εγω θα σου προτεινα να αγορασεις ενα 3DS καλυτερα για να παιξεις τις καινουριες
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Δευ 23 Φεβ, 2015 2:02 am
από Nightmare
εκτος απο αυτο στο 3DS μπορεις να παιξεις και παιχνιδια απο DS.. με εναν σμπαρο δυο τριγωνια
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Τρί 24 Φεβ, 2015 2:45 pm
από duFFy
Θα πάω για το 3ds τελικά αλλα οχι το xl το μικρό ! Ty !!!! Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω μπορώ να περάσω μέσα και καμία ταινία η μπα ???!!
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Τετ 25 Φεβ, 2015 3:27 pm
από Scarlet
εννοεις μηπως 2DS?
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Δευ 02 Μαρ, 2015 10:46 am
από duFFy
Δεν μου αρέσει καθόλου το 2ds :/ αλλα ναι είναι μια καλή οικονομική λύση !
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Δευ 02 Μαρ, 2015 1:21 pm
από Loukas
Τωρα λογικα θα πεσουν οι τιμες του 3ds λογω του new 3ds αρα κοιταζε στα καταστηματα για μειωση τιμων
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Μαρ, 2015 2:36 pm
από Stam10
Μπορει το 2DS να μην εχει ωραιο design, ομως ειναι το καλυτερο διοτι πρωτον ειναι φθηνοτερο (2ds 110euro, 3ds 180euro) αλλα και μπορεις να παιξεις κασετες του ds, κατι πολυ χρησιμο για καποιον που ξαναρχιζει, γιατι μπορει για να ενταχθει ξανα πιο ομαλα να αγορασει μια κασετα πιο παλια (πχ. Sowlsilver, Diamond, Platinum) που κοστιζουν 10-20 ευρω ωστε να περναει η ωρα σου.
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Τρί 03 Μαρ, 2015 10:55 pm
από Loukas
Ουτε εμενα μου αρεσει ιδιαιτερα ο σχεδιασμος του 2ds μου φαινεται φτηνος.Γουστα ειναι αυτα βεβαια
Re: Αγορά Nintendo μετά απο χρόνια !!
Δημοσιεύτηκε: Τρί 14 Απρ, 2015 12:17 am
από Andreecko
πάρε το New 3ds, είναι ταχύτερο και θα υποστηρίζει μελλοντικά exclusives.