Σελίδα 1 από 1

Gameboy SP Θήκη Pokemon ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ?

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Αύγ, 2014 9:46 pm
από Statharas13
Πείρα με 5 ευρώ αυτή τη θήκη : Εικόνα

είναι σπάνια??? γιατί δεν την βρίσκω πουθενά στο ebay ούτε amazon !!

επίσης βρήκα αυτή : Εικόνα

στα 30 ευρώ Ο_ο

ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΣ ???

Re: Gameboy SP Θήκη Pokemon ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ, 2014 4:34 am
από Loukas
Σιγουρα θηκες τετοια εποχης εχουν καποια αξια αλλα οχι σιγουρα 30 ευρω. 5-10 ευρω, δηλαδη οσο πληρωσες την θηκη της Sapphire ειναι αρκετα λογικη τιμη. Το τι το κανει σπανιο η οχι, ειναι οχι το κατα ποσο μπορεις να το βρεις αλλα το ποση ζητηση εχει ενα προιον. Κλασσικο παραδειγμα οποιαδιποτε κασετα ποκεμον με κουτι, οι οποιες οπως ολοι γνωριζουμε δεν τιποτα σπανιο επιφερουν σημερα αρκετα καλη τιμη ακομη και για ενα τοσο κοινο παιχνιδι γιατι πολυ απλα εξακολουν να εχουν ζητηση. Τωρα εαν εχεις το συγκεκριμενο gameboy advance sp της φωτογραφιας τοτε αυτο ειναι αλλη υποθεση.

Re: Gameboy SP Θήκη Pokemon ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ?

Δημοσιεύτηκε: Δευ 11 Αύγ, 2014 3:46 pm
από Statharas13
οχι δεν το εχω απλος την θηκη την συγκεκριμενη την μπλε δεν την βρισκω πουθενα !

Re: Gameboy SP Θήκη Pokemon ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ, 2014 2:42 pm
από Loukas
Statharas13 έγραψε:οχι δεν το εχω απλος την θηκη την συγκεκριμενη την μπλε δεν την βρισκω πουθενα !
Δεν μπορεις να την βρεις γιατι νομιζω εβγαινε μονο εως πακετο με τα συκγεκριμενα Gameboy.

Re: Gameboy SP Θήκη Pokemon ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Αύγ, 2014 3:44 pm
από Statharas13
ναι :D !!! μια χαρα ΣΠΑΝΙΑ FTW

Re: Gameboy SP Θήκη Pokemon ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 10 Σεπ, 2014 4:49 pm
από MASTER SOT
τώρα σε ζηλεύω φίλε
να τα χαίρεσαι

Re: Gameboy SP Θήκη Pokemon ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ ?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 11 Σεπ, 2014 7:15 am
από Andreecko
καλή αγορά,
κρίμα που δεν τα είχα προλάβει τότε.