Σελίδα 1 από 1

*Review* Legend of Zelda:Ocarina of time 3D

Δημοσιεύτηκε: Τρί 01 Οκτ, 2013 1:07 pm
από GarchompPit
Mετα απο 15 ωρες ειναι ετοιμο! :D Tο review μου για το παιχνιδι Legend of Zelda Ocarina of time 3D!Eλπιζω να σας αρεσει!Ευχαριστω! :)
Video:
[BBvideo 560,340][/BBvideo]

Re: *Review* Legend of Zelda:Ocarina of time 3D

Δημοσιεύτηκε: Σάβ 29 Μαρ, 2014 11:04 pm
από Andreecko
Πολύ καλή δουλειά ^_^