Σελίδα 1 από 4

Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 1:02 pm
από lukario
Εικόνα

Πείτε μας τι προτιμάτε να ακούτε τις ελεύθερες ώρες σας..όχι μόνο είδη μουσικής αλλά και συγκεκριμένους καλλιτέχνες κτλπα.

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 1:37 pm
από Kingnothing412
Εγω ακουω κυριος Metallica αν και τωρα τελευτεα εχω αρχισει να ακουω Megadeth περισοτερο.......... :)

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 2:46 pm
από Metalas77
Πιο πολυ μεταλ και ολες τις υποκατιγοριες της. Αρκετες φορες και Rock. Επισης μουσικη απο Anime Openings.
Προτιμω ,Iron Maiden(Τους ειδα και Live τον ιουνιο :D Lucky) ,Bullet for my vallentine ,Skillet ,Thousand Foot Krutch.
Συγκεκριμενα τραγουδια απο αλλους περιλαμβανουν Metallica ,Megadeth ,Slayer(οχι δεν ακουω Anthrax Για να συμπληροσω Big 4 :P) Alter Bridge.
Rock Ακουω πιο κλασσικους Π.χ Van Halen ,AC/DC ,Pink Floyd & Led Zeppelin.
Επισης Charlie Para Del Riego ενας πολυ καλος κιθαριστας που θα βρειτε στο Youtube με δικα του Original κομματια.

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 3:11 pm
από lugia001
Electronica, Synthpop, IDM, Dub, Rap/HipHop κυρίως :)

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 6:39 pm
από lukario
Ας πω και εγώ τι ακούω λοιπόν :P.Ακούω κυρίως vintage pop,retro,alternative,alternative pop,new age pop,disco pop και γενικά μ'αρέσει η καλή pop.επίσης μ'αρέσει πολύ και η ιαπωνική μουσική(κυρίως η j-pop & j-rock).Και jazz αλλά πολύ λίγους(tony bennett,frank coltrane etc.).αυτά :)

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Τετ 31 Αύγ, 2011 4:40 pm
από Andreecko
Rock, metal, death metal, x y z metal
καθόλου μπαλάντες και pop η Ελληνικά.

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Σεπ, 2011 5:54 pm
από Kostas1997
metal
hard rock
reggea
rock n roll
και πιο συγκεκριμενα :
AC/DC,Led Zeppelin,The Who,Iron Maiden,Motorhead,Deep Purple(τους ειδα φετος :D ),Pink Floyd,Judas Priest,Black Sabbath,The Animals,Jethro Tull,The Doors,Aerosmith,The Beatles,Saxon,Rolling Stones,Bob Marley,Carlos Santana,Jimmy Hendrix,Godsmack,Everlast,Quiet Riot,ZZ top,Red Hot Chili Peppers,RISE AGAINST,rage against the machine,Audioslave

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Σεπ, 2011 12:13 am
από Joss Stone
Joss Stone ofc...:O

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ, 2011 8:22 pm
από Deoxys13
Μου αρέσει πολύ να ακούω Big time rush και Goin through! 8-)

Re: Τι μουσική σας αρέσει?

Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Οκτ, 2011 9:21 pm
από GeoSilva
Ακουω LP,GD κτλπ