Σελίδα 1 από 4
Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 1:02 pm
από lukario
Πείτε μας τι προτιμάτε να ακούτε τις ελεύθερες ώρες σας..όχι μόνο είδη μουσικής αλλά και συγκεκριμένους καλλιτέχνες κτλπα.
Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 1:37 pm
από Kingnothing412
Εγω ακουω κυριος Metallica αν και τωρα τελευτεα εχω αρχισει να ακουω Megadeth περισοτερο..........

Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 2:46 pm
από Metalas77
Πιο πολυ μεταλ και ολες τις υποκατιγοριες της. Αρκετες φορες και Rock. Επισης μουσικη απο Anime Openings.
Προτιμω ,Iron Maiden(Τους ειδα και Live τον ιουνιο

Lucky) ,Bullet for my vallentine ,Skillet ,Thousand Foot Krutch.
Συγκεκριμενα τραγουδια απο αλλους περιλαμβανουν Metallica ,Megadeth ,Slayer(οχι δεν ακουω Anthrax Για να συμπληροσω Big 4

) Alter Bridge.
Rock Ακουω πιο κλασσικους Π.χ Van Halen ,AC/DC ,Pink Floyd & Led Zeppelin.
Επισης Charlie Para Del Riego ενας πολυ καλος κιθαριστας που θα βρειτε στο Youtube με δικα του Original κομματια.
Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 3:11 pm
από lugia001
Electronica, Synthpop, IDM, Dub, Rap/HipHop κυρίως

Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Αύγ, 2011 6:39 pm
από lukario
Ας πω και εγώ τι ακούω λοιπόν

.Ακούω κυρίως vintage pop,retro,alternative,alternative pop,new age pop,disco pop και γενικά μ'αρέσει η καλή pop.επίσης μ'αρέσει πολύ και η ιαπωνική μουσική(κυρίως η j-pop & j-rock).Και jazz αλλά πολύ λίγους(tony bennett,frank coltrane etc.).αυτά

Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Τετ 31 Αύγ, 2011 4:40 pm
από Andreecko
Rock, metal, death metal, x y z metal
καθόλου μπαλάντες και pop η Ελληνικά.
Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Σεπ, 2011 5:54 pm
από Kostas1997
metal
hard rock
reggea
rock n roll
και πιο συγκεκριμενα :
AC/DC,Led Zeppelin,The Who,Iron Maiden,Motorhead,Deep Purple(τους ειδα φετος

),Pink Floyd,Judas Priest,Black Sabbath,The Animals,Jethro Tull,The Doors,Aerosmith,The Beatles,Saxon,Rolling Stones,Bob Marley,Carlos Santana,Jimmy Hendrix,Godsmack,Everlast,Quiet Riot,ZZ top,Red Hot Chili Peppers,RISE AGAINST,rage against the machine,Audioslave
Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Σεπ, 2011 12:13 am
από Joss Stone
Joss Stone ofc...:O
Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Τρί 04 Οκτ, 2011 8:22 pm
από Deoxys13
Μου αρέσει πολύ να ακούω Big time rush και Goin through!

Re: Τι μουσική σας αρέσει?
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 06 Οκτ, 2011 9:21 pm
από GeoSilva
Ακουω LP,GD κτλπ