Lugia's theme! , αξέχαστο τραγούδι
(παλιά το έβαζα στα αδέρφια μου για να κοιμίσουν XD)
Re: Lugia's theme!
Δημοσιεύτηκε: Τρί 23 Απρ, 2013 1:59 am
από Stacy Lv.X
Επικό! Ένα από τα πιο όμορφα, μαγευτικά soundtrack των Pokemon... Αυτές ήταν ταινίες!
Re: Pokemon music
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 25 Απρ, 2013 1:32 am
από Andreecko
Μεταφέρθηκε-μετονομάστηκε.
Re: Pokemon music
Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Απρ, 2013 3:04 pm
από nikmaster9
οντως αυτεσ ηταν ταινιες.ειδικα αυτο το mewtwo theme ειναι συγκλονιστικο
Re: Pokemon music
Δημοσιεύτηκε: Δευ 29 Απρ, 2013 7:44 pm
από babis95
πολύ ωραίο είναι και το Oracion τις δέκατης ταινίας
Re: Pokemon music
Δημοσιεύτηκε: Τρί 30 Απρ, 2013 12:49 am
από Scarlet
αυτο το ακουγα μικρος
[youtube][/youtube]
Re: Pokemon music
Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Μάιος, 2013 2:45 pm
από Kingnothing412
xm. δεν τα ειχα ψαξει αυτα ποτε (αφου ποτε δεν ασχοληθηκα με τα anime τοσο) αλλα τα soundtracks αυτα που ποσταρατε φενονται να ειναι πραγματικα αρκετα ποιοτικα. Του darkrai και του mewtwo ειδικα μου αρεσαν πολυ.
Ένα από τα αγαπημενα μου soundtrack των pokemon... I Don't Want To Say Goodbye από το Pokemon Mystery Dungeon 2! Είναι εκεί που νικάς το Primal Dialga και σωζεις τον κοσμο, όμως πεθαίνεις καθώς είσαι από το μελλον που καταστρέφεται... Dem feels...
[youtube][/youtube]
Re: Pokemon music
Δημοσιεύτηκε: Παρ 24 Μάιος, 2013 6:41 pm
από Scarlet
κατα την γνωμη μου απ τα καλυτερα boos fight musics στην σειρα mystery dungeon
[youtube][/youtube]